Blog

Reklama na Facebooku – jaki cel reklamowy wybrać? To wcale nie takie oczywiste… część 1

Skoro jesteś w tym miejscu zapewne masz już firmowy profil na Facebooku bądź planujesz go założyć. Nie wiesz jednak czy rzeczywiście, a jeśli tak, to ile warto zainwestować w kampanie płatne realizowane właśnie przez tą platformę. Co gorsza, nie potrafisz odnaleźć się w dostępnych panelach (Power editor, Manager reklam). Jeśli szukasz wiedzy w pigułce trafiłeś w idealne miejsce! Na naszym blogu dowiesz się jakie możliwości reklamowe oferuje obecnie Facebook.

Cykl wiedzy o marketingu na Facebooku zaczynam od przeanalizowania dostępnych celów reklamowych. Z uwagi na obszerność podzielimy temat na 3 części. Dzisiaj poznacie 4 podstawowe cele reklamy na Facebooku.

Continue reading Reklama na Facebooku – jaki cel reklamowy wybrać? To wcale nie takie oczywiste… część 1

PROMOCJA W MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMY W INTERNECIE – SPRAWDZONE DZIAŁANIA

Zależy Ci na efektywnej promocji Twoich usług lub produktów, ale dostępne formy reklamowe są według Ciebie za drogie? Tkwisz w miejscu i nie potrafisz wybrać i wdrożyć działań, które wpłyną na widoczność Twojej marki w przestrzeni internetowej? Nie stój w miejscu! Zacznij od małych kroków.

Continue reading PROMOCJA W MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMY W INTERNECIE – SPRAWDZONE DZIAŁANIA

Jak efektywnie promować małą firmę nie wydając fortuny? Oto kilka pomysłów na content marketing w małej firmie.

Zacznij od uświadomienia sobie swojego potencjału! Tak Twoja mała – wielka firma może osiągnąć sukces! Współczesny Klient jest otwarty na niszowe i niekomercyjne produkty, ale musi się w jakiś sposób o nich dowiedzieć. Jak zatem przekonać do siebie Klientów i sprawić, by najzwyczajniej Cię polubili? Oto lista pomysłów na promocję małej firmy!

Continue reading Jak efektywnie promować małą firmę nie wydając fortuny? Oto kilka pomysłów na content marketing w małej firmie.

Utrzymywanie relacji

Jako kompleksowa agencja przygotowujemy dla naszych klientów dedykowane rozwiązania i propozycje. Współpracujemy z wieloma branżami, ale każda z nich poszukuje tego samego, towaru deficytowego i trudnego do zdobycia, czyli nawiązania stałej relacji ze swoimi odbiorcami. Dzisiaj kilka wskazówek dotyczących właśnie tego tematu.

Continue reading Utrzymywanie relacji

BĄDŹ MNIEJ ZAJĘTY! #1

Tytuł tego wpisu to żywe tłumaczenie sloganu aplikacji, o której chciałem Wam dzisiaj opowiedzieć. Slack to przełomowa metoda komunikacji i dzielenia zadań. Jej nazwa w moim odczuciu nawiązuje do zwrotu „cut some slack” – czyli w wolnym tłumaczeniu „wyluzuj, zrelaksuj się, daj mi chwilę spokoju”. Czy tak to właśnie działa? Zapewnia leniuchowanie i można sobie odpuścić? Oczywiście, że nie, ale na pewno pomaga ☺

Continue reading BĄDŹ MNIEJ ZAJĘTY! #1