Blog

W 2016 ZAINWESTUJ W CONTENT MARKETING

Standardowe formy reklamowe w coraz mniejszym stopniu przekładają się na wyniki biznesowe. Dzisiejszy odbiorca jest bowiem reklamoodporny (czego dowodzi między innymi coraz częstsze wykorzystywanie narzędzi typu Adblock – blokowanie reklam wyświetlanych w wyszukiwarce). Jednym z dostępnych rozwiązań jest inwestycja w content marketing – czyli w działania polegające na tworzeniu i publikowaniu wartościowych dla odbiorcy treści. Taka strategia przekłada się nie tylko na budowanie lojalności w grupie docelowej, ale też znacząco wpływa na wyniki pozycjonowania (widoczność marki w przestrzeni internetowej).

Continue reading W 2016 ZAINWESTUJ W CONTENT MARKETING

PROMOCJA W MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMY W INTERNECIE – SPRAWDZONE DZIAŁANIA

Zależy Ci na efektywnej promocji Twoich usług lub produktów, ale dostępne formy reklamowe są według Ciebie za drogie? Tkwisz w miejscu i nie potrafisz wybrać i wdrożyć działań, które wpłyną na widoczność Twojej marki w przestrzeni internetowej? Nie stój w miejscu! Zacznij od małych kroków.

Continue reading PROMOCJA W MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMY W INTERNECIE – SPRAWDZONE DZIAŁANIA