Standardowe formy reklamowe w coraz mniejszym stopniu przekładają się na wyniki biznesowe. Dzisiejszy odbiorca jest bowiem reklamoodporny (czego dowodzi między innymi coraz częstsze wykorzystywanie narzędzi typu Adblock – blokowanie reklam wyświetlanych w wyszukiwarce). Jednym z dostępnych rozwiązań jest inwestycja w content marketing – czyli w działania polegające na tworzeniu i publikowaniu wartościowych dla odbiorcy treści. Taka strategia przekłada się nie tylko na budowanie lojalności w grupie docelowej, ale też znacząco wpływa na wyniki pozycjonowania (widoczność marki w przestrzeni internetowej).
Blog
Pierwsze wrażanie jest najważniejsze! Najogólniej mówiąc strona internetowa musi być estetyczna i dopasowana do specyfiki branży. Dużą rolę odgrywają dobrze dobrane zdjęcia oraz jasny i chwytliwy komunikat zachęcający odbiorcę do przeskrolowania witryny.
Continue reading ZADBAJ O SWOJĄ WIRTUALNĄ SIEDZIBĘ
Zależy Ci na efektywnej promocji Twoich usług lub produktów, ale dostępne formy reklamowe są według Ciebie za drogie? Tkwisz w miejscu i nie potrafisz wybrać i wdrożyć działań, które wpłyną na widoczność Twojej marki w przestrzeni internetowej? Nie stój w miejscu! Zacznij od małych kroków.
Continue reading PROMOCJA W MAŁEJ I ŚREDNIEJ FIRMY W INTERNECIE – SPRAWDZONE DZIAŁANIA
Tak! Małe i średnie powinny zainwestować w blog firmowy. To właśnie inbound marketing daje lepsze efekty marketingowe niż standardowe formy reklamowe np. banery, pozycjonowanie, czy kampanie CPC. Prowadzisz sklep rowerowy? Podziel się swoją wiedzą i pasją! Jesteś ekspertem w swojej branży? Udowodnij to swoim klientom!